آهنگ و ویدیوی جدید استاد معین به نام آغوش

آهنگ و ویدیوی جدید استاد معین به نام آغوش

سلام دوستان 

یه سورپرایزه دیگه براتون دارم . . . داغ داغ ، فقط مواظب باشید نسوزید . . . 

آهنگ و ویدیوی جدید و بسیار زیبای معین با نام " آغوش " که  نسبت به آهنگ های پیشین استاد معین خیلی جالب و متفاوته . . . کاری بسیار متفاوت و زیبا از استاد معین . . . 

 خیلی قشنگیه ، ولی هیچی به اندازه ی شعرش به دلم ننشست ، یه جورایی حرف دلمه توی این روزا ...

 

 

 

ميخواي آغوشت و از من بگيري . . . 


مثل ديوونه ها تشويش دارم . . . 


 آخه ميدونم اينو بي تو هر شب. . . 


چه روزهاي بدي در پيش دارم  . . . 


ميخواي يادم بره روزای خوب و ، که توی خاطراتم جون گرفته . . . 


نگاه کن قلب خستم سختیا رو ، به عشق بودنت آسون گرفته . . . 


 نذار دستام گم شه ، نذار ديوونه تر شم  . . . 


دل من جا بمونه ، خودم غرق سفر شم ، از اين روزاي سخت و پر از دلشوره سيرم . . . 


يه کاري کن عزيزم ، دارم از دســـــــت ميرم . . .

 

 

دانلود با لینک مستقیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:,

] [ 19:22 ] [ amir hosein basimzadeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،